Club informatie

We zijn een kleine en gezellige schaakclub. We heten graag iedereen welkom die zin heeft om te schaken. We hebben rond de 15 leden met een rating tussen de 1300 en 1900. We spelen elke donderdagavond. De jeugd begint om 18:30, senioren om 19:45.

We hebben het geluk dat we een schitterende speellocatie hebben. We spelen in een historisch pand dat vroeger werd gebruikt als herberg voor studenten. De universiteit professoren van het verleden beschouwen al onze schaakpartijen. [foto?]
Natuurlijk kunnen we na onze partijen ook altijd nog genieten van een drankje.

Adres:
De Bogt fen Guné
Vijverstraat 1, 8801 TT Franeker

We volgen het reglement van de FSB. De speeltijd is 1:30 uur en 30 seconde per zet vanaf zet 1. Partijen tellen mee voor de KNSB rating.

Benieuwd? Kom gerust een keer kijken. Bijvoorbeeld op een van de vrije inloop rapidtoernooien op de eerste donderdag van de maand!