Update interne competitie na drie ronde

De eerste drie rondes van de interne competitie zijn achter de rug; tijd voor een kleine update.

– We hebben twee nieuwe leden!!! Bert Klok en Jan Nagel hebben zich beiden aangemeld. Welkom op de club. We blijven langzaam maar gestaag groeien. Mogen jullie veel leuke schaakpartijen hebben.

– Cees is onverslagen (3/3), staat op de eerste plek en heeft een TPR van 2527. Kortom de GrootMeester titel is in het verschiet.

– Brant en Eppie stonden allebei op 2 punten aan het begin van de ronde. Zij hebben de vrede gesloten en staan nu beide op 2.5 uit 3!

– Om klokslag 10 uur werd het eerste stuk geslagen in de partij Theo-Roeland. Ik heb het wat te doen met beide legers, die elkaar urenlang aangestaard hebben, in afwachting op het geweld dat ongetwijfeld komen zou.

– Mochten er mensen leuke partijen of stellingen of stukjes hebben voor de website, stuur ze vooral op!

– Mochten mensen willen dat ik een partij becommentarieer, kan dat ook. Ik vind dat leuk om te doen.

Tot volgende week!